tiistai 18. kesäkuuta 2013

Tiistai 18.6.13

Nyt valitettavasti meni pentusuunnitelmat Jatsin kohdalla uusiksi.
Meillä on sellainen härdelli täällä käynnissä lauantaisen tulipalon vuoksi ja Markollakin muuttui työvuorot sen takia, että minulla ei ole mahdollisuutta lähteä Enoon asti ajamaan. Onneksi olin tällä kertaa ajatellut asioita niin pitkälle, että oli toinen uros katseltuna vähän lähempää. Tämä nuori komea poika on aina minua miellyttänyt ja olen sitä haaveillut jollekulle tytölle. Sillä on mielettömän mukava luonne, eikä se ole mikään rähjä uros. Tätä poikaa olen seuraillut ihan pienestä asti.
Jalostustoimikuntakin on antanut yhdistelmälle hyväksyntänsä.

Tässä tuleva sulho, Hallanoron Aslak:








Tulen kyllä Tessun luona vierailemaan tulevaisuudessa, mutta eri nartun kanssa sitten, pitää sitä alkaa nyt suunnittelemaan/miettimään, jahka on aikaa. Jospa me saadaan tämä härdelli/järkyttävä tapaus siihen mennessä päätökseen.


Sunnuntaina oli Miro (J. Muhkura) käynyt näytillä Kotkan KV-näyttelyssä, jossa oli tuomaroimassa Riitta Lahtovaara. Pojan tulos oli hienosti JUN ERI4, Onnea! :)

Kuvia Mirosta, kiitokset kuvaajille!

kuvat: Päivi Heinonen



















































































kuva: Eija Kimmo




























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti